perjantai 4. huhtikuuta 2014

Blogin aloitus

Päätin nyt sitten vihdoin aloittaa oman blogin! Täällä voin kertoa miten mun ja Levantin ensimmäinen "oikea" kisakausi sujuu ja miten tämän kauden yhteistyösopimukset etenevät. Me ollaan siis viimekaudella käyty muutamissa seura- ja aluekisoissa muiden kyydeillä ja nyt on viimeinkin saatu rahat kasaan ja hankittua oma maasturi. Traikkua saadaan lainata äitin pitämiä ponitunteja vastaan, joten nyt päästään ihan omin avuin kisoihin.

Valmentaudun Levantin kanssa kouluratsastuksessa Riitta Holopaisen opissa ja esteratsastuksessa meitä opettaa Anu Siimes. Molemmat valmentajat pitävät tunteja omalla kentällä, joten kauas ei tarvitse onneksi lähteä. Käyn este- ja koulutunneilla, molemmilla kerran viikossa.

Tällä kaudella tarkoituksena on kiertää Junior Cuppeja ja muita mahdollisia kansallisia kisoja budjetin mukaan. Yhteistyösopimuksia kautta varten on mun valmentajan Riitta Holopaisen avulla syntynyt jo useita. Riitan siskon yritys Näsimentor Oy sekä ypäjäläinen tallinpitäjä Kirsti Pietilä yrityksensä Kirpakat Oyn kanssa(www.kirpakat.fi) ovat ystävällisesti lähteneet mua tukemaan. Katja Karjalaisesta olen saanut ihanan kummisponsorin, joka auttaa mua uusissa jutuissa.
Tavoitteet ja haaveet on siis korkealla ja kaikkeni teen että mahdollisimman paljon niistä saavuttaisin tuon rakkaan möhkäleeni kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti